Påmelding av utstilling

3

  1. Har du en brukerkonto hos REN, vil en del opplysninger være ferdig utfylt ved registrering.
    Er ikke selskapet kunde fra før, må det opprettes en profil (selskapsopplysninger).
  2. I første trinn legges det inn selskapsopplysninger.
  3. Fyll så inn informasjon om den ansvarlige for utstillingen.
    Personen blir også registrert som deltaker, og betaler ingen avgift for deltakelse og middag.
  4. Legg til flere deltakere som skal stå på utstillingen. Disse registreres som deltakere, med spesialpris («Medutstiller»-pris). Det er mulig å reservere plasser hvis det ikke er helt avklart hvem som skal være med.
  5. Legg inn tilleggsinformasjon. Ønsker du overnatting må du legge inn fra/til dato.
    (Vil gjelde for alle påmeldte deltakere – endringer må evt. gjøres av den enkelte i etterkant.)
    Prisene på tilleggsvalg vises i egen kolonne.
  6. Oppsummeringssiden viser alle valgene som er foretatt og beregnet pris.
    Pass på at ordrenummer er kommet med.
    Avbestillingsfrist er oppgitt nederst på siden.
    Se nøye gjennom valgene og les kontrakt før du evt. krysser av for «godtar» og klikker «Meld på».
    Vil du endre på valgene kan du klikke på «forrige» nederst til venstre i bildet.
  7. En kvittering på bestillingen sendes til e-posten som ble oppgitt.
    Endringer kan gjøres fra «Min profil» for brukeren som foretok påmeldingen.

Arrangementet er avholdt/ferdig, og påmelding er ikke lenger mulig.